Regler på min blog?

Jeg, og ingen anden, bestemmer egenrådigt hvad der accepteres som god takt og tone.

Jeg skriver ikke altid navn på dem jeg omtaler. Jeg har helt styr på mine kilder. Nogen gange skal de beskyttes. Det gør jeg så. Hvis det er et problem… i really dont care. Mit forum. Mine regler. Deres integritet er vigtigere end dit behov for ligegyldig snadren.

Humor er dejlig.

Sort humor er bedre.

Dumhed ryger ud med det samme.

Chikane ryger ud med det samme.

… det kan ikke engang diskuteres…

 

Jeg deler gerne andres kommentarer på min blog, og det er muligt at gøre det anonymt – men kun så længe der er lavet en aftale med mig og jeg ved hvem det er. Hvis der lægges kommentarer op, hvor man ikke enkelt og entydigt kan se hvem det er, så bliver de ikke offentliggjort.

3 thoughts on “Regler på min blog?

  1. nå ja… og desuden er jeg hammer ordblind…jeg har papir på det – ligesom jeg har papir på min cand.mag ;-)… jeg retter derfor løbende på fejl i mine tekster, fordi jeg ikke kan se dem første, anden… måske endda 10. gang jeg læser… Men på et eller andet tidspunkt så ser jeg det og retter det…

  2. Og nå ja… jeg ændre også tit design på min blog…

    Jeg gider heller ikke gå i de samme sko hele tiden 😉

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.